Friday, December 14, 2018

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini..
Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya hendak berswafoto bersama pensyarah kami..iaitu Profesor Normaliza Abd Rahim

Bukan senang nak berswfoto bersama Prof..

Percaya la cakap saya..perlukan pengorbanan yang besar jugak..dari segi masa, kerahan tenaga, disiplin untuk berjumpa dengan Prof..

Kalau dah dapat peluang berswafoto dengan Prof tentu sahaja kami manfaatkan peluang itu dengan gaya yang menarik..untuk dapat hasil gambar yang menarik bersama Prof kami..

Prof kami mesra orangnya..tapi dalam mesra itu..beliau mengajar kami tentang apa itu masa dan peluang macam mana kita hargai sementara benda itu ada di depan mata kita..

Jadi disini saya selitkan beberapa keping gambar yang telah saya ambil bersama Prof kami yang tersayang..


kenangan berswafoto bersama Profesor kesayangan kami " Manis orangnya dan Senyumannya"


Tunjuk ajar yang selalu dititip beratkan bersama pelajar dan selalu memberitahu kepada pejar kita kena redho dalam buat kerja kerana disitu akan hadir keikhlasan semasa buat kerja

Jadi itu sahaja untuk kali ini..nantikan post saya yang akan datang..Terima kasih Prof untuk tunjuk ajar yang telah di semai selama 14 minggu ini..saya akan praktikkan dimasa akan datang dan mengingati kenangan yang terindah ini bersama Ptof dan rakan-rakan yang lain.






No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini.. Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya ...