Wednesday, September 26, 2018

BBM3410/18 : MINGGU 1

Assalamualaikum...sahabat blog!!!

Pada minggu pertama kuliah saya, Pertemuan pertama bersama pensyarah iaitu Profesor Dr. Normaliza binti Rahim yang sangat pakar dalam bidang multimedia.

Dalam kuliah pada hari tersebut kami belajar mengenai apa itu multimedia yang diterangkan oleh pensyarah dan kerangka pembelajaran sepanjang pembelajaran untuk sem ini. 

Pada hari berkenaan juga kami diberikan tugasan yang pertama iaitu mengenai asas grafik dan diberi tugasan membeli peralatan seperti kad board, majalah, gunting , gam, puncher, riben dan sebagainya untuk dibawa pada minggu yang kedua. Bahan yang perlu dibawa seperti berikut.


Related imageImage result for majalah wanitaImage result for guntingImage result for gam kertasImage result for puncher holeImage result for riben


Peralatan untuk membuat tugasan dibeli dengan harga yang murah dan pelajar haruslah kreatif untuk menghasilkan tugasan tersebut mengikut pembelajaran asas grafik yang diberikan oleh pensyarah pada minggu ke 2 nanti.

Sekian saja posting kali ini..

Nantikan posting berikutnya sahabat..

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini.. Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya ...