Wednesday, October 3, 2018

BBM 3410/18: MINGGU 4

assalamulaikum sahabat blog..

Pembelajaran atas talian bagi kuliah isnin 10-12 tengahari 1 Oktober 2018

Kami diberikan tugasan individu di laman Putrablast mengenai persepsi tentang jenis-jenis media sosial/ media teknologi yang terdapat dalam bab 1 buku BOOM iaitu minimum 100 patah perkataan dan maksimum 150 patah perkataan.



Seterusnya, kami perlu memilih satu media sosial / media teknologi dan mengolahkan tanggapan sebagai seorang pelajar sekiranya penggunaan media sosial tersebut digunakan dalam pembelajaran di Universiti.

Selanjutnya, setelah menyiapkan tugasan ini. Kami perlu mengemelkan tugasan tersebut kepada Prof Dr. Normaliza iaitu drnormaliza@gmail.com...

Subjek yang telah siap perlu diletakkan seperti berikut: Tugasan individu bbm3410: nama

Sekiranya pelajar tidak mengikut arahan, emel akan dipadam dan tiada markah individu. Semua pelajar tidak dibenarkaan meniru rakan yang lain semasa membuat tugasan ini. Jika didapati sama 10 markah akan ditolak bagi mereka yang meniru..

Pelajar perlu mengemelkan tugasan pada pukul 2-3 petang sahaja. Jika penghantaran emel awal atau lambat, emel pelajar tersebut akan dipadam dan tiada markah untuk tugasan..

Sekian sahaja penulisan saya pada kali ini..

wasalam sahabat blog semua..


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini.. Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya ...