Friday, November 16, 2018

BBM3410/18 : TWEETER

Assalamulaikum sahabat blog..salam sejahtera..

Bertemu lagi pada ruangan ini dengan perkongsian dan ilmu yang bermanfaat...

Pertama sekali saya ingin bagitau yang saya baru sahaja membuat akaun tweeter..apa itu tweeter..hahaha..nampak sangat ketinggalan dari orang lain dalam media sosial..

yang masalah nya tak pandai nak guna benda alah nie..

Tapi terpaksa jugak buat sebab tugasan yang memang perlu ada media sosial ni iaitu tweeter..

Pertama kali guna suruh kawan ajar macam mana nak tweet..tak kisah la pasal apa pun..

Ohh..rupaya senang je..

Lepas pandai guna terus tweet je la keje..retweet sekali..haha

Jadi disini saya tunjuk tweet dan retweet yang telah saya pos..












No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini.. Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya ...