Thursday, November 15, 2018

BBM 3410/18 : TUGASAN VIDEO PROSES BUAT PHOTOSHOP

Assalamualaikum sahabat blog disini..

Adakah sihat semua??

Ini adalah tugasan yang diberikan mengenai Aplikasi Adobe Photoshop..

Okay pada kali ini sedikit perkongsian yang ingin saya kongsi mengenai cara-cara menggunakan adobe photoshop..

Seperti yang kita maklum Adobe Photoshop ini banyak kegunaannya. Jadi saya ingin berkongsikan disini ialah cara-cara untuk membuat kaledar menggunakan Adobe Photoshop...

Untuk memudahkan kamu semua untuk mempelajari dengan lebih terperinci saya selitkan link video di ruangan ini..





https://www.youtube.com/watch?v=DaDyrd6ni-k

Sila tengok cara-caranya untuk melihat proses untuk membuat kalendar menggunakan Adobe Photoshop..

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini.. Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya ...