Monday, November 12, 2018

BBM3410/18 : VIDEO ONE SHOT TWO LAYER

Assalamualaikum sahabat blog..salam pagi yang ceria yang penuh makna dan barokah..amin

Hari ini saya ingin berkongsi mengenai aktiviti saya pada hari kemarin iaitu tugasan berkumpulan untuk membuat video..

Video apa tu ye??

Seperti biasa video yang tentang apa-apa bentuk cerita yang bersesuaian dengan tajuk lagu yang dipilih dan dilakonkan berdasarkan lagu tersebut.

Akitiviti ini sangat menarik dan sangat memberi pengalaman yang baru..hahaha

Walaupun saya menari macam bongkah kayu!!! tau tak bongkah kayu menari..

Pada kali ini, tugasan kami ialah membuat video One Shot Two layer..

tugasan ini sangat mencabar kerana perlu menanyi dan melakonkan balik apa yang hendak disampaikan dalam lirik lagu yang telah dipilih..


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: GAMBAR DALAM FACEBOOK BERSAMA PROF TERSAYANG

Assalamualaikum sahabat blog..bertemu lagi kita di ruangan perkongsian ini.. Pada kali ini ingin saya berkongsi sedikit cerita semasa saya ...